Americas Army 3 (Preload über Steam gestartet)

Dieses Thema im Forum "PC & Konsolen Spiele" wurde erstellt von Mynthaster, 10. Juni 2009 .

  1. 20. Juni 2009
    AW: Americas Army 3 (Preload über Steam gestartet)

    Hat man eigentlich nur diese Waffe ?

    und WTF ... in real hat man doch auch noch ne Pistole >.< ...

    bei mir geht immer so schnell die Muni aus -.-

    Was ist mit Gewehr ? oder anderen Waffen ...


    gruß
    Fedja
     
  2. 20. Juni 2009
    AW: Americas Army 3 (Preload über Steam gestartet)

    die musst du dir erst "freispielen" bzw wenn du online spielst, dann sagst du, ob du in der Special Forces einheit bist oder ob du sniper bist. Die einzigste klasse mit Pistole ist der sniper.
     
  3. 20. Juni 2009
    AW: Americas Army 3 (Preload über Steam gestartet)

    immer wenn ich ein training mache speichert er es nicht, habt ihr das prob auch ?
    immer nach dem schieß training mit der m4 oder m16 was das auch immer ist
     
  4. 20. Juni 2009
    AW: Americas Army 3 (Preload über Steam gestartet)

    Wer AA3 Zocken will:

    Joint eines dieser Hamachi Netzwerke, passtwort ist überall "hamachi" ohne " "

    AA30
    AA31
    AA32
    AA33
    AA34
    AA35
    AA36

    Dann AA3 starten -> Play Offline -> im Multiplayer Fenster auf Local und bitte den Namen unten eintragen den ihr auch in Hamachi habt, sonst werdes ihr wohl gekickt^^

    Momentan is der Server leer, aber wenn von hier paar raufjoinen wird er vllt voll Und bitte immer nur ein Hamachi Netzwerk zurzeit joinen, da der Server in jedem von den Netzwerken ist, dürften wir alle zusammen spielen können, auch wenn wir net im selben Netzwerk sind. Hoff ich zumindest^^.

    Update: momentan komm ich auf den Server nicht rauf, da nach map laden ich sofort ins Hauptmenü fliege, aber gestern gings ohne probleme

    mfg jiggolo
     
  5. 20. Juni 2009
    AW: Americas Army 3 (Preload über Steam gestartet)

    Also bei mir macht es grad nen dickes update, kann da einer mal nen changelog bekannt geben?
    Was würde jetzt fixxed ? ich kann nix finden im net ^^
    huhu ihr alles wisser, meldet euch mal
    Weil ich hab so einige probs beim training und will gerne wissen, ob es nun fixxed ist
     
  6. 20. Juni 2009
    AW: Americas Army 3 (Preload über Steam gestartet)

    gleiches problem bleibt bestehen. Wieder n freez. ; (
     
  7. 20. Juni 2009
    AW: Americas Army 3 (Preload über Steam gestartet)

    Glaub da muss ich mich selber Zitieren für Cpt.Xer0 ^^


     
  8. 21. Juni 2009
    AW: Americas Army 3 (Preload über Steam gestartet)

    Dickes danke an jiggolo
    Bei mir funzt des nun prima !
    ich hab die ausbildung abgeschlossen ^^ hurra besser als ich dachte
    Aber nicht besser als beim bund hehe
    So und nu geh ich mal schauen was noch so los ist im Army Fight land ^^

    Ach und nebenbei, ey ^^ ich dachte der klitschko bekommt endlich mal die voll ^^ aber neeeee
     
  9. 21. Juni 2009
    AW: Americas Army 3 (Preload über Steam gestartet)

    Quick Note: Another hotfix is in the works
    Another hotfix to address more issues is in the works currently. I will continue to update you with more information as I get it. Currently there is no ETA for the hotfix's completion and delivery.

    Stay Tough. Hooah!


    quelle: Steam Users Forums
     
  10. 21. Juni 2009
    AW: Americas Army 3 (Preload über Steam gestartet)

    Also bei mir geht garnix!!! immer wenn ich auf training klicke kackt das spiel ab.

    hab irgendwo gelesen das es ein hotfix patch geben soll. muss ich den irgendwo downloaden und installieren oder macht das steam alles automatisch?

    wenn steam automatisch aktualisiert dann liegt das wohl an mein pc... schade wenns so is!!
     
  11. 21. Juni 2009
    AW: Americas Army 3 (Preload über Steam gestartet)

    Wenn du bei AA3 in Steam eingestellt hast, das es immer aktuell gehalten werden soll, Updatet steam das game automatisch, dann liegt es wohl wirklich bei dir.
    Weil ich hab keinerlei Probs mit den Updaten über steam gehabt und das training auch auf basic abgeschlossen.
    Kann sogar schon online zocken.
    Aber ich will auch die Special Force Ausbildung packen, gestern hat mich die medic Ausbildung ganz schön geschlaucht ^^
     
  12. 21. Juni 2009
    AW: Americas Army 3 (Preload über Steam gestartet)

    Part of the difficulties we've all been seeing stems from the large number of training missions being run with everyone trying to save their results. This is putting a sizable strain on the Authentication servers. We have a plan to temporarily improve this situation.

    Within the next couple of hours we'll be updating everyone's statistics to indicate all training levels have been passed. This will allow you to enter a server and enjoy the full range of Soldier weaponry and abilities.

    However, for this to have the greatest effect, we need your help...

    Please do not engage in any training missions.
    Doing so will defeat the purpose of what we are trying to accomplish in the short term, which is to get everyone playing. If this initiative is successful, you'll be able to enjoy multiplayer gaming while we can work at long term solutions.

    Once again, please, DO NOT engage in any training missions, but feel free to join a multiplayer server.

    Also, please note that if you are kicked from a server, it’s probably due to the server being full. With so many players trying to join at the same time, the number of players in a server may not be accurate. Just try joining another server.



    Die Accounts werden in den nächsten Stunden so überarbeitet, dass wir alle Trainings absolviert haben. So können wir einfach loszocken und haben alles freigeschaltet.

    Dafür ist es aber wichtig das wir

    KEINE TRAININGS ABSOLVIEREN!

    da sich die Sache sonst unnötig in die Länge zieht. Sollte das so klappen, können wir in Ruhe zocken und die in Ruhe an der Auth basteln.

    Also bitte tut uns und denen einen gefallen und zockt nach dem LogIn einfach los.

    UPDATE
    So wie es aussieht waren sie mit ihrem Vorhaben erfolgreich.
    Bei mir sind ALLE Trainings absolviert.

    Quelle:
    http://forum.americasarmy.com/viewtopic.php?t=299201
     
  13. 21. Juni 2009
    AW: Americas Army 3 (Preload über Steam gestartet)


    passiert bei mir auch. Manchmal wenn ich das spiel starten will, oder auf eine map gehen will oder wenn ich ein training machen will.....
     
  14. 21. Juni 2009
    AW: Americas Army 3 (Preload über Steam gestartet)

    ja bei mir auch
    jedes 2te mal frezzt das spiel...nervt ganz schön dass dann neustarten zu müssen und vorher abschießen zu müssen
    würds ja gern vernünftig spielen können :-/
     
  15. 21. Juni 2009
    AW: Americas Army 3 (Preload über Steam gestartet)

    naja abwarten.. nach 1-2 wochen wird das Game spielbar sein
     
  16. 21. Juni 2009
    AW: Americas Army 3 (Preload über Steam gestartet)

    Ich werde das Spiel erstmal auf Eis legen und zwei bis drei Monate warten, bis es vernünftig läuft. So ist es zurzeit eine Zumutung.
     
  17. 22. Juni 2009
    AW: Americas Army 3 (Preload über Steam gestartet)

    also ich hab über steam preload geladen und das spiel steht nachwievor auf preload unreleased, hat jmd dieses problem auch oder weis jmd, wie man es löst?

    mfg campino9
     
  18. 23. Juni 2009
    AW: Americas Army 3 (Preload über Steam gestartet)

    Bei mir friert AA3 auch ein, sobald ich ein Training starten will. Es is bis jetzt nicht einmal gestartet

    Gibts da irgendwelche Lösungen?
     
  19. 23. Juni 2009
    AW: Americas Army 3 (Preload über Steam gestartet)

    komisch ... ich habe es auf 2 pcs installiert , und auf dem leistungst stärkeren bleibt es auch stehen

    und den schwächeren kann ich dan training machen,

    aber dafür kann ich nicht mit den schwächeren online spielen, also fürn ar***

    gruß
     
  20. 23. Juni 2009
    AW: Americas Army 3 (Preload über Steam gestartet)

    America's Army wird (und wurde) ausschließlich mit U.S. Steuergeldern entwickelt. Das Department of Defence (DoD) hat die Oberaufsicht über die Entwicklung, die Ausgaben für das Projekt werden (meist jährlich) vom Kongress verabschiedet. Das Entwicklerteam ist nicht bei der U.S. Army angestellt sondern hat einen Vertrag mit der Army. Diese Verträge folgen den DoD 5000 Richtlinien, sind daher sehr eng geschnürt und lassen kaum Freiraum für Budget-Erhöhungen.
    Des Weiteren sind sie so ausgelegt, dass der Wettkampf bei der Entwicklung erhalten bleibt, das Risiko für den Steuerzahler klein ist, die Ausgaben minimiert werden und der ganze Code und die Dokumentation in den Besitz der Army übergeht. Daher kommt es vor, dass ein Entwicklerteam, das einen Vertrag für die Entwicklung eines Projekts in einem bestimmten Zeitraum unterschrieben hat, nach dieser Zeit keine Vertragsverlängerung mehr bekommt, weil das DoD dazu angehalten ist kostensparend zu agieren und die "Wartung und Instandhaltung" neu ausschreibt.

    Das ganze jetzt auf AA3 bezogen:

    Das Dev Team erhält einen befristeten Vertrag zur Programmierung von AA3. Daher ist von vorn herein eine Deadline für den Release gesetzt. Das Budget ist begrenzt, daher ist es auch nicht möglich mehr Entwickler zu beschäftigen. Außerdem geht viel Geld bei der Überwachung der Projekte drauf und kommt nicht in der Entwicklung an. So kam es, dass am 18.6.09 das Geld ausging.
    Der Vertrag mit den Dev's wurde nicht verlängert und die Weiterentwicklung und der Support an ein Entwicklerteam (das vermutlich unter voller Kontrolle durch die Army steht) in Redstone übertragen. Hierbei sollen Kosten gesenkt und die Public- und Government-Version enger vermascht werden.
    Vermutlich wird ein Viertel des Dev-Teams in dieses neue Entwicklerteam in Redstone integriert. Die anderen wurden am 16.6.09 entlassen.

    Das Dev-Team hat bis zum Schluss hart an AA3 gearbeitet und auch viele Überstunden gemacht, jedoch war der Zeitplan einfach nicht einhaltbar und somit haben wir jetzt die ganzen Bugs, die einfach zeitlich nicht gefixt werden konnten.

    Für Auth-Probleme und das Serverlag sind primär die Leute von Pragmatic verantwortlich, die natürlich auch einen Vertrag mit der Army abgeschlossen haben. In offiziellen Statements stellt sich mehr und mehr heraus, dass die Nutzeranzahl schlichtweg unterschätzt wurde und dadurch die Server überlastet waren. Man hatte aufgrund der Daten von der Closed-Beta mit geringerem Datenaufkommen gerechnet. Es könnte aber auch sein, dass es einfach zu teuer gewesen wäre so viel Bandbreite und Rechenpower für die Auth-Server bereit zu stellen (da wohl auch Pragmatic ein begrenztes Budget hat).
    Außerdem hätte man diese Probleme bei einem intensiven Test bemerken können, da aber das Dev-Team unter Zeitdruck war, konnte man diesen nicht durchführen.

    Ab sofort übernimmt also ein Entwicklerteam in Redstone(Alabama) die Weiterentwicklung von AA3. Für die nächsten Quartale sind folgende Updates bekannt: Content für Medic, Information Operations, and Mobility/Counter-mobility Soldier specialties.


    Wer ist jetzt Schuld?

    Naja einen Schuldigen auszumachen wird sehr schwer sein, wahrscheinlich haben alle eine gewisse Teilschuld.

    Die DoD 5000-Richtlinie ist für die Budget-Begrenzung und die Bürokratie verantwortlich, schützt aber die Steuergelder.

    Die Verantwortlichen in der Army müssen sich an diese Richtlinie halten und ihre Entscheidungen vor dem Kongress rechtfertigen. Sie haben wohl die Zufriedenheit der Langzeit-Community nicht als hervorstehendes Gut erachtet.

    Die Dev's standen unter Zeitdruck, wie hart sie wirklich gearbeitet haben kann ich nicht genau sagen, jedoch sind sie für die meiste nicht verantwortlich.

    Pragmatic hätte durch bessere Server/ mehr Bandbreite den Release einigermaßen rund über die Bühne bringen können. Vielleicht war es dort aber auch einfach eine Frage des Geldes.




    Zitate und weitere Erklärungen(auf englisch):

    Zitat
    America's Army Development Studio Closed
    Jun 18, 2009 at 2:36 PM - Andrew Burnes - 1 Comment
    The American Army has closed their publicly-staffed America's Army 3 development studio one day after the free-to-play action-recruitment-sim was launched on Steam. According to Shacknews, development will continue in an office somewhere in Redstone, Alabama, presumably under complete military control (rumours persisted throughout AA3's development of internal discourse, with several high-profile, long-term staffers departing under mysterious circumstances):

    "This consolidation will allow us to gain efficiencies between our public and government applications," the representative explained. " We appreciate all the hard work that every member of the America's Army team has contributed to the project, and we look forward to delivering future America's Army game releases in the months ahead."

    As for the game itself, the launch has been less than fantastic.


    Quelle




    Post von Feydr im offiziellen Forum (wurde gelöscht, daher im google-cache):http://209.85.129.132/search?q=cache:NhW…e&ct=clnk&gl=de

    Zitat
    I worked as a Dev at AA Emeryville for the last year and a half and I hope I can appeal to your rationality and common sense. I would like you to imagine trying to build a game with an impossible deadline, steadily declining workforce (via firings), A hiring freeze, constantly being fed misinformation, having the "higher ups" completely ignore your weekly plea for either A) more time, or B) more manpower, working a ton of unpaid overtime, pouring your heart and soul into a misadventure only to have the uniformed community scoff at you for uncontrollable variables..... RIGHT when you've just lost your job.

    There are problems with the release beyond the devs control. In fact, the bureaucracy is so convoluted that you can't even begin to imagine the breadth and scope of B.S. the devs had to deal with daily. in short, imagine being the subcontractor of a subcontractor of a contractor to the government. Sure Millions of dollars may have been poured into this project, but how much do you think made it to the actual DEV team, the people MAKING the game, after it was filtered by the bureaucracy?

    I realize if you are a gamer, you rightly expect a game to work. period. But I would ask that you imagine for a second that you actually DON'T understand what it takes to make this particular game, and you really don't understand the many obstacles that were placed in front of the Devs... in nerdy terms: A Kobiyashi maru.

    What I would like you to understand is that the Devs did everything they could, worked a TON of unpaid overtime, put their time and passion into an un-winnable situation, and were effectively stabbed in the back. Many of these guys are my close friends, they have family to take care of, and overpriced rent to deal with. They just came off busting their butts for months, to be let go, without warning. Perhaps a little empathy is in order here.

    Almost every multiplayer online game has problems upon release. These problems become exaggerated when a development team is kept in constant turmoil and paranoia via misinformation and a high rate of employee turnover. When the people you trust around you are being let go, it becomes difficult to emotionally invest yourself in the titanic sinking ship. Nonetheless, I can tell you the Devs STILL pushed themselves as hard as they could.

    Furthermore, the problem with the game at this point, has everything to do with the authentication servers being slammed, A.K.A not a controllable variable by the Devs. Sure there are bugs, they WERE being fixed, and now you'll be lucky to see any fixes in the near future.

    For those of you who think Redstone arsenal will do a better job, well.... I won't have to tell you that you're sadly mistaken because you'll see for yourself.

    I'm not sure why i've felt compelled to write this when I'm sure it will get deleted, or even scoffed at further, but I hoped to let the fans know that we tried as hard as we could and are very bummed to see the fruits of our labor shoved at gamers like a heaping pile of crap.





    Im AAOTracker forum von Feydr:
    Battletracker.com

    Zitat

    Hey Hobo

    Thanks for saving those posts. I knew they would get deleted sad

    I think if you guys give it a chance, and if they can fix the auth servers, then you will see that the game is very fun, and very playable. assuming that redstone can actually continue to fix bugs, or if they happen to keep on a programmer or two from the original dev team, I'm sure you will have a very playable, very enjoyable game.

    again, as I expressed before, the devs aren't at all happy about the fans experiencing the game in this manner, and we certainly aren't happy that we have to take the blame for uncontrollable variables... again, something completely off site, handled by a totally different company, and business negotiated by yet another different group. It couldn't be more out of our control at this point.

    Some zen is in order... some Screamingzen.com





    Vor ein paar Jahren hat Pye im AAOTracker Forum einen Account erstellt und auch Infos über das Game gepostet, wenn dieser Account nicht gehackt wurde, ist das 100% [Dev]Pye, der folgendes schrieb:
    Developers gets fired ?? (in army forum..) - Americas Army 3 - Discussion - Battletracker.com

    Zitat

    I'll vouch for his dev credits in case anyone is still wondering. And, for that matter I am dPye on the official forums.


    Er bestätigt damit, dass Feydr ein Dev war.




    Zitat

    About how many of the game's development team were let go as a result of the shutdown of the Emeryville offices?

    The members of the team at Emeryville were employees of a government contractor, and that contractor's portion of the America's Army 3 game was completed on 16 June. We have asked the contractor to locate some members of this team with our ongoing game de velopment effort at Redstone Arsenal. We expect about a quarter of the team will relocate to Redstone Arsenal.


    Quelle



    Zitat
    As of 10am this morning, my project was shutdown due to funding issues. We had a solid release, but the money just isn't there to continue the project. I have been formally laid off. I was not given any severance pay. The game is going to be sustained until they can get funding again, and then I will be offered a job.


    Quelle




    Über die DoD 5000 Richtlinie: http://www.fpsadmin.com/forum/showpost.p…70&postcount=13

    Zitat
    For those unfamiliar with DoD Acquisitions...
    Alright, I've been reading these forums for a few months now and have so far never posted. But this one really called out to me as something that you need a bit of particular knowledge to comment on...

    DoD programs are not run in a way that any of you would ever run a program. Certainly not a multi-year program. This is, technically, for the protection of the tax payer.

    The rules that exist for expenditures of military funds are very specific and cannot be broken without lots of people getting in lots of trouble. This type of acquisition (every program is acquisition in some way) is probably the type that must be re-competed every year (seriously). The money must be obligated within one year of Congress appropriating the funding and authorizing the spending (two different processes, legally). The money must be expended probably within 2 years (I'll bet some of you think some of those terms mean the same thing). The contractor that made AA3 wrote a proposal, won a contract for a fixed period of time and a fixed product. The type of contract dictates a lot. But, that said, if the contract did not include long term support, the USA could not retain the contractor.

    Also, believe it or not, the support contractor for the product is very often very different than the production contractor. If the contracting officer did his/her job, the government now owns all the data. One reason for using the Unreal engine is because it is commercial off-the-shelf (COTS) and can be transferred between support programmers more easily. Every year, the support contract will be re-competed (isn't this fun?) and there is no guarantee that the guy who had it before has any advantage (certainly not in the software field, especially if the government is not beholden to the original contractor because the government owns all the source code and documentation).

    Seriously, it's not nearly as easy as any of you seem to think it should be. And it's not the Army's fault. This is DoD 5000 (feel free to go download that series of documents and read through them sometime). These rules exist to protect all of you. Just a fact of life. If you disagree with them, notify your congressperson.

    Edit: Oh yeah...forgot something. If someone asks the contractor to do something he doesn't have the authority to obligate money to, this is a violation of the Anti-Deficiency Act. Doing so brings jail time and liability for the costs to the government. If they didn't write the contract to include patches and the like, they don't get it. Asking for it is criminal.
    Last edited by FightingScallion; 06-19-2009 at 04:59 PM.



    Die Richtlinien zum nachlesen: http://acquisition.navy.mil/rda/home/pol…idance/dod_5000



    Zu den Updates:

    Zitat
    We established the America 's Army Project Office at Redstone Arsenal to institutionalize lessons learned early in the Project and set the stage for expanded use and support of the Game following the release of America 's Army 3. We expect to release content on Medic, Information Operations, and Mobility/Counter-mobility Soldier specialties over the coming quarters. The America 's Army 3 game embodies a host of powerful technologies which will allow us to deliver engaging Soldier experiences for years to come.


    Quelle[/quote]
     
  21. 23. Juni 2009
    AW: Americas Army 3 (Preload über Steam gestartet)

    Ich denke man ist damit gut beraten, wenn man dem ganzen erst mal ein paar wochen bis monate an zeit lässt.
    Also ich für meinen teil werde AA3 erst mal wieder runter werfen, es macht derzeit jedenfalls noch keinen sinn.
    Danke für die infos @ DerFreak
    da bekommst Du gleich erst mal ne bw für.

    So und danach mach ich erstmal Dienstverweigerung bei der army ^^

    Edit: BW raus und Dienst Verweigert ^^ AA3 ist bei mir nun erst mal Geschichte
     
  22. 23. Juni 2009
    AW: Americas Army 3 (Preload über Steam gestartet)

    Ich kann seit 2 Tagen teilweise Problemlos Online zocken. Trainings hab ich auch alle absolviert.

    AA3 stürzt/freezed zwar immer noch, wenn ich mehr als 1x auf einen Server connecten will^^, aber das um geh ich einfach, in dem ich AA3 einfach neustarte vorher

    Wer online zocken möchte, sucht sich nen Server OHNE Punkbuster. Alle PB Server werfen mich immer wieder runter.

    Und vorab, wer online zockt muss damit leben, dass es noch viele bug's gibt ^^. Aber denn noch macht es mir sehr viel spaß und taktisch ist das Spiel auch
     
  23. 23. Juni 2009
    AW: Americas Army 3 (Preload über Steam gestartet)


    Ganz meine Meinung!

    Mitlerweile kann man es wirklich auf manchen servern problemlos zocken...also was ich den jenigen ans herz legen kann iss wenn ihr die liste mit den servern seht scrollt nach ganz unten bis da die server sind mit 0 ping da kann ich problemlos zocken und es macht mega fun

    Habe bisher schon 10 honor und ich glaube wie ich gelesen habe sind es nurnoch 5 honor bis zu den neuen maps
     
  24. 25. Juni 2009
    AW: Americas Army 3 (Preload über Steam gestartet)

    Removes Password from AA3Launch.log
    Fix for MBS not working after server changes to a new map
    Fixes TeamReady in Mission Preplanning
    Updated authentication SDK to improve reliability and performance
    Fix for freezing on training mission load
    Improved performance on loading maps/training missions
    Fixed several small memory leaks



    Fixed performance issue with server that caused it to load UI elements into the server (where they aren't needed) and thus use up additional CPU and memory.
    Modified training authentication so it is more efficient
    Modified AMD negative delta time exception handling so it no longer stops the server or client, but just logs the event
    Fixed Admin add Player Admin
    Fixed Admin kicking of players. Now works properly with Soldier name and has optional kick by player ID
    Add new AdminListPlayers to get list of players and their player ID's
    Removes most of the server log spam, especially that tied to missions and mission setup and ROE
    Fixes several issues related to ROE firing off when player is bleeding, asphyxiating, or falling after being wounded by ROE
    You can now strafe on ladders so you don't get stuck in Pipeline or Obstacle Course. Strafe too far and you fall off, just like AA 2.x
    Modified program startup to clear out any old ATS temporary files
    Improved scoring messaging support for training missions
    Fixes several scoring issues
    Optimizes more of the authentication code and adds better exception handling in it
    Adjusts STS (stats) integration to better detect invalid objects to avoid crashes
    Fixes issues with single player stats not correctly initializing all of the time
    Adds feedback to UI when player purchases training until purchase is complete (says "Purchasing")
    Modifies MBS to track how many players are playing vs. how many players are on the server (player + Spectators) and now MBS browser only shows the number of players (so the count won't exceed max players)
    Turns HUD off whenever menu is activated (still an issue with battle planner activation the first time, however)
    Adjusts the close menu logic to always close properly so double menus should no longer happen
    Improved console help
    Display of the Soldier clan name in the Soldier overview page and better console commands to set the clan tag and remove it
    Fixes an Admin VOIP setting issue and improves feedback to players and Admin when VOIP options are changed mid-game
    New "version" console command to see the current version
    Few more Admin help typos were corrected
    Version number will show as 3.0.3 on the login page and several related UI pages
    Has some MBS Browser performance improvements so lists should retrieve faster and more servers will be listed
    Has an INI option to try out a caching version of the browser that will avoid refreshing the list automatically when you leave a server - but this is disabled by default until it can be thoroughly tested for the next patch. We would appreciate your feedback on this item
    Fixes joining password protected servers so it no longer selects the server underneath the mouse cursor when clicking on the "Join" button in the password entry dialog
    Improvement (but not final fix) to issues relating


    iss eben erst rausgekommen also ich war grad aufm server und es hat alles bestens geklappt kaum noch laags gewesen...probiere jetzt mal nen anderen server aus aber ich glaub das bleibt nun so

    editiere dann nacher
     
  25. 25. Juni 2009
    AW: Americas Army 3 (Preload über Steam gestartet)

    Ab sofort ist das zweite Hotfix für AA3.0 verfügbar.

    Es bringt AA3 auf Version 3.0.3 und beinhaltet:


    Zitat

    * Removes Password from AA3Launch.log
    * Fix for MBS not working after server travels to a new map
    * Fixes TeamReady in Mission Preplanning
    * Updated authentication SDK to improve reliability and performance.
    * Fix for freezing on training mission load
    * Improved performance on loading maps/training missions
    * Fixed several small memory leaks
    * Fixed performance issue with server that caused it to load UI elements into the server (where they aren't needed) and thus use up additional CPU and memory.
    * Modified training authentication so it is more efficient
    * Modified AMD negative delta time exception handling so it no longer stops the server or client, just logs the event.
    * Fixed admin add player admin
    * Fixed admin kicking of players. Now works properly with soldier name and has optional kick by player ID
    * Adds new AdminListPlayers to get list of players and their player ID's
    * Removes most of the server log spam, especially that tied to missions and mission setup and ROE.
    * Fixes several issues related to ROE firing off when player is bleeding, asphyxiating, or falling after being wounded by ROE
    * You can now strafe on ladders so you don't get stuck in Pipeline or Obstacle Course. Strafe too far and you fall off, just like AA 2.x
    * Modified program startup to clear out any old ATS temporary files.
    * Improved scoring messaging support for training missions
    * Fixes several scoring issues
    * Optimizes more of the authentication code and adds better exception handling in it.
    * Adjusts STS (stats) integration to better detect invalid objects to avoid crashes.
    * Fixes issues with single player stats not correctly initializing all of the time
    * Adds feedback to UI when player purchases training until purchase is complete (says "Purchasing")
    * Modifies MBS to track how many players are playing vs. how many players are on the server (player + Spectators) and now MBS browser only shows the number of players (so count won't exceed max players)
    * Turns HUD off whenever menu is activated (still an issue with battle planner activation the first time, however)
    * Adjusts the close menu logic to always close properly so double menus should no longer happen



    Quelle


    Das Update sollte automatisch über Steam bzw. Deploy Client installiert werden
     
  26. Video Script

    Videos zum Themenbereich

    * gefundene Videos auf YouTube, anhand der Überschrift.